- Jsem spotřebitel, jak mohu Vrátit zakoupené zboží?
- Jsem podnikatel, jak mohu Vrátit zakoupené zboží?
- Chtěl bych si zboží osobně vyzvednou, je to možné?
- V eshopu jsem našel zboží, které má uvedenou dostupnost "Obvykle 1 až 2 týdny". Toto zboží nelze vložit do košíku. Jak mám postupovat, mám-li o koupi tohoto zboží zájem?
- Potřebuji poradit s technickými informacemi či parametry Vámi dodávaného zboží, mohu se na Vás obrátit s dotazem?
- Jaká je kvalita Vámi dodávaných náhradních dílů? Jedná se o originální náhradní díly nebo o kompatibilní díly?
- Chci u Vás koupit nový řětěz na motorovou pilu, ale nevím, jaký druh přesně potřebuji. Jak mohu zjistit, jaký druh řetězu zakoupit?
- Chtěl bych zakoupené zboží reklamovat. Jak mám postupovat?
- Mohu požádat o výměnu zakoupeného zboží?
Jsem spotřebitel, jak mohu Vrátit zakoupené zboží?
Pokud chcete Vrátit zakoupené zboží v zákonné lhůtě 14 dní, postupujte prosím následovně.
Vyplňte formulář pro vrácení zboží ZDE.
Po odeslání formuláře prosím doručte zboží k nám dle pokynů ve formuláři.
Vrátit je možné pouze nepoužité a nepoškozené zboží.
Pokud chcete vrátit pouze část objednávky (tj. některé zboží z objednávky si ponecháte), vezměte prosím na vědomí, že v takovém případě Vám vrátíme peníze pouze za vrácené zboží. Náklady na dopravu Vám v takovém případě vráceny nebudou, jelikož doprava byla z Vaší strany uhrazena pro zboží, které jste si z objednávky ponechali.
Pokud máte k vrácení zboží další dotazy, prosím zavolejte nám na telefonní číslo +420 603 436 111 (telefonní kontakt je dostupný v pracovních dnech od 12:00 do 15:00 hodin).
Jsem podnikatel, jak mohu Vrátit zakoupené zboží?
Pokud chcete Vrátit zakoupené zboží v zákonné lhůtě 14 dní, postupujte prosím následovně.
Vyplňte formulář pro vrácení zboží ZDE.
Po odeslání formuláře prosím doručte zboží k nám dle pokynů ve formuláři.
Vezměte však prosím na vědomí, že pokud jste zboží zakoupili jako podnikatel, tj. např. uvedli jste v objednávce své IČ či název společnosti, nemáme povinnost Vámi vrácené zboží přijmout zpět a vyplatit Vám za něj celou uhrazenou kupní cenu.
Ve většině případů Vám však rádi vyhovíme a nepoškozené zboží od Vás zpět převezmeme. Můžeme Vám však naúčtovat poplatek za znehodnocení zboží, pokud byl např. poškozen či otevřen originální obal a zboží tak kvůli tomu již není možné prodat jako nové. Tento poplatek může být ve výši až 15 % z kupní ceny zboží vč. DPH.
Pokud Vámi vrácené zboží převezmeme zpět, vyplatíme Vám zpět kupní cenu zboží případně poníženou o částku poplatku viz výše. Náklady na dopravu zboží hradíte Vy.
Pokud máte k vrácení zboží další dotazy, prosím zavolejte nám na telefonní číslo +420 603 436 111 (telefonní kontakt je dostupný v pracovních dnech od 12:00 do 15:00 hodin).
Chtěl bych si zboží osobně vyzvednou, je to možné?
Bohužel osobní odběr zboží není možný. Abychom Vám stále mohli nabídnout nejnižší ceny na trhu, nemáme klasickou prodejnu, což by pro nás znamenalo nutnost zvýšených personálních a finančních nároků na náš provoz a navýšení cen.
V eshopu jsem našel zboží, které má uvedenou dostupnost "Obvykle 1 až 2 týdny". Toto zboží nelze vložit do košíku. Jak mám postupovat, mám-li o koupi tohoto zboží zájem?
Abychom Vám zaručili vždy co nejrychlejší dodávku zboží, je na našem eshopu možné objednat s dodáním ihned pouze zboží, které je u nás skladem.
Potřebuji poradit s technickými informacemi či parametry Vámi dodávaného zboží, mohu se na Vás obrátit s dotazem?
Pokud potřebujete poradit s technickými informacemi či parametry našeho zboží, můžete se na nás samozřejmě obrátit s dotazem prostřednictvím kontaktního formuláře ZDE. Ve formuláři prosím zvolte položku "5) Potřeboval bych zjistit přesnější informace o konkrétním zboží" a zadejte Váš dotaz.
Jaká je kvalita Vámi dodávaných náhradních dílů? Jedná se o originální náhradní díly nebo o kompatibilní díly?
Většina náhradních dílů a příslušenství v naší nabídce nahrazuje originální díly prodávané výrobcem stroje nebo zařízení (pokud není u zboží výslovně uvedeno, že se jedná o originální náhradní díl nebo příslušenství).
Předmětem nabídky jsou tak velmi kvalitní náhrady, jejichž funkčnost a životnost je prověřena našimi spolupracujícími partnery z oboru servisu zahradní a lesní techniky.
Chci u Vás koupit nový řětěz na motorovou pilu, ale nevím, jaký druh přesně potřebuji. Jak mohu zjistit, jaký druh řetězu zakoupit?
Pokud si nejste jistí vhodným druhem řetězu pro Vaši pilu, můžete vhodný druh zjistit postupem uvedeným ZDE.
Chtěl bych zakoupené zboží reklamovat. Jak mám postupovat?
Pokud chcete zakoupené zboží reklamovat, postupujte prosím dle níže uvedených instrukcí.
A) Zakoupené zboží nefunguje, či nefunguje správně.
Takové zboží musí prověřit náš technik a pokusit se najít příčinu. Vyplňte prosím reklamační formulář ZDE.
Po odeslání formuláře prosím doručte zboží k nám dle pokynů ve formuláři.
B) Bylo Vám zasláno jiné zboží
Pokud Vám bylo v zásilce od nás zasláno jiné zboží, než jste si objednali, vyplňte prosím reklamační formulář ZDE.
Po odeslání formuláře prosím doručte zboží k nám dle pokynů ve formuláři.
C) Zaslaný počet kusů zboží nesouhlasí s Vaší objednávkou či fakturou
Pokud Vám byl v zásilce od nás zaslán jiný počet kusů zboží, oznamte nám prosím tuto skutečnost do 3 dnů od převzetí Vaší zásilky prostřednictvím formuláře ZDE.
Ačkoliv všechny zásilky pečlivě kontrolujeme, může výjimečně dojít k chybě. V takovém případě pak provedeme kontrolu kamerového záznamu kompletace zásilky (každá zásilka se kompletuje pod kamerovým dohledem) a o jejím výsledku Vás budeme informovat.
Vezměte prosím na vědomí, že je Vaší povinností zkontrolovat obsah zásilky neprodleně po jejím převzetí, nejpozději do 3 dnů. Reklamace jiného počtu kusů zásilky po více než 3 dnech od jejího převzetí bohužel není možná.
D) Zásilka je při předání od dopravce zjevně poškozená či byla nebo je otevřená
Zásadně nepoužíváme již jednou použité krabice či jiné balící prostředky. Všechny objednávky balíme do nových krabic s neporušenou balící páskou. V případě, že je zásilka z našeho eshopu při doručení zboží poškozená, otevřená nebo má porušenou balící pásku, zásilku prosím nepřebírejte a tuto skutečnost nám oznamte prostřednitvím reklamačního formuláře ZDE.
Pokud se přesto rozhodnete zásilku převzít, sdělte prosím Vaše zjištění řidiči přepravce a požadujte sepsání protokolu o stavu zásilky, případně stav zásilky popište do přepravního listu a obsah zasílky prosím zkontrolujte co nejdříve po převzetí zboží (maximálně do 3 dnů) a přesvědčte se o stavu dodaného zboží.
Pokud budete zboží reklamovat z důvodu jeho poškození při přepravě, vezměte prosím na vědomí, že podmínkou kladného vyřízení této reklamace je uvedení poškození zásilky do protokolu o převzetí zásilky či do přepravního listu. Pokud nebude při převzetí zásilky zaznamenáno její poškození do těchto dokumentů, není možné zásilku reklamovat z důvodu jejího poškození při přepravě.
Pokud máte k reklamaci zboží další dotazy, prosím zavolejte nám na telefonní číslo +420 603 436 111 (telefonní kontakt je dostupný v pracovních dnech od 12:00 do 15:00 hodin).
Mohu požádat o výměnu zakoupeného zboží?
Pokud chcete zakoupené zboží vyměnit, můžeme tak učinit pouze ve formě odstoupení od původní smlouvy ve lhůtě pro vrácení zboží s následným vytvořením nové objednávky. V takovém případě tedy u nás uplatněte požadavek na vrácení celé nebo části objednávky prostřednictvím formuláře ZDE, my Vám vrátíme peníze a Vy si prosím udělejte na našem eshopu objednávku novou.
Pokud máte k výměně zboží další dotazy, prosím zavolejte nám na telefonní číslo +420 603 436 111 (telefonní kontakt je dostupný v pracovních dnech od 12:00 do 15:00 hodin).