Jak postupovat při vrácení nebo reklamaci zboží

Vážený zákazníku,
 
mrzí nás, že Vám nevyhovuje námi dodané zboží. Pokud si zboží přejete reklamovat nebo vrátit v zákonné lhůtě, vyplňte prosím formulář vlevo na této stránce a odešlete nám jej pomocí tlačítka "Odeslat". Vyplnění formuláře nám pomůže celý proces reklamace či vrácení zboží zpracovat mnohem rychleji a pro Vás pohodlněji.
 
Nezapomeňte prosím ve formuláři vyplnit všechna povinná pole, bez kterých nejsme schopni Váš nákup zpětně identifikovat.
 
Po odeslání formuláře prosím zašlete zboží zpět na adresu oddělení reklamací:
 
ZAHRADNÍ DÍLY s.r.o.
Oddělení reklamací
Mělnická 158
277 15 Tišice
 
Prosíme zákazníky, aby nezasílali reklamované a vracené zboží na adresu sídla společnosti - proces vyřízení požadavku na vrácení zboží či reklamace zboží se tím může výrazně prodloužit.
 
Nezapomeňte prosím při odeslání zboží zásilku označit způsobem, který nám ji umožní přiřadit ke konkrétnímu požadavku (tj. např. uvést u zásilky Vaše jméno a příjméní, nebo uvést číslo objednávky, nebo do zásilky přibalit fakturu či dodací list atp.). Pokud nebudeme schopni Vámi zaslané zboží přiřadit ke konkrétnímu požadavku, nebudeme moci Váš požadavek vyřídit.
 
Váš požadavek se budeme snažit vyřídit co možná nejrychleji!
 
Pokud máte k reklamaci nebo výměně zboží další dotazy, prosím zavolejte nám na telefonní číslo +420 603 436 111 (telefonní kontakt je dostupný v pracovních dnech od 12:00 do 15:00 hodin).
 
Vrácení zboží a reklamace
Vrácení zboží a reklamace
Katalog dílů
Doprava ZDARMA
od 2 500 Kč
Výrobky skladem
a rychlé dodání
Nejlepší ceny
na trhu
Největší eshop s náhradními
díly pro Vaši zahradu

 

© 2015 - 2024 ZAHRADNÍ DÍLY s.r.o. -

Tato webová stránka používá cookies

Na těchto stránkách fungují cookies, které naše společnosti využívají. Jednotlivé typy cookies a jejich dobu zpracování naleznete popsané níže v tabulce. Zvolte prosím Vámi preferovanou variantu. Pokud byste nás potřebovali ohledně výkonu vašich práv v souvislosti se zpracováním cookies kontaktovat, obraťte se prosím na společnost, jejíž stránky procházíte, nebo na našeho Pověřence pro ochranu osobních údajů. Pokud si myslíte, že s osobními údaji nenakládáme, jak bychom měli, máte možnost podat stížnost u Úřadu pro ochranu osobních údajů. Budeme však rádi, pokud se nejdříve obrátíte přímo na nás a budeme tak moct Váš požadavek obratem vyřešit.